Må man linke til andet forum herinde??

User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

Må man linke til andet forum herinde??

Post by Stutteri Highmoor »

Halløjsa - der er der virkelig sket noget i denne tråd!

Da jeg læste overskriften, tænkte jeg - det klarer de andre! Så har jeg godt nok undret mig over, at der kom flere og flere sider :ehh:
Nu har jeg så klikket mig ind for at finde ud af hvad søren der foregår og hold da op :duel: Der er jo kamp til stregen herinde!

Nu må jeg indrømme, at jeg ikke har fået læst alles indlæg i denne sag - men jeg har set lidt video af denne store imponerende friserhingst, Tietse (tror jeg den hed!).

Jeg ved intet om Frisere, men denne hingst her vil da kunne gøre sig godt på dressurbanerne - langt hen af vejen! -Der er da så rigeligt kapacitet i ham til langt de fleste af os.
Ja, der er nogle fejl, han 4-takter indimellem i galoppen og han træder ikke nok op under sig i piaff/passagen, bagbenene arbejder lidt bagud og er ikke hurtige nok.
Når det så er sagt, så er det jo de klassiske fejl som vi ser hos mange ekvipager - også i de høje klasser. Disse fejl kommer jo af for ind-effektiv ridning, så rytterne må hjem og øve videre og stramme ballerne sammen.

Selvom jeg avler DV, rider DV og elsker DV :elsk: , så kan jeg da sagtens se en god dressurhest i andre racer.

Inden vi slog os på avlen indenfor DV, var en god ridehest, det produkt vi så på - ikke papirene eller farven for den sagsskyld!
Sådan er det til en vis grad stadig, men nu køber vi jo for det meste hopper som helst skulle ind i avlen og derfor selekterer vi i papirerne idag.

hilsen Belinda
Post Reply