Når ulven kommer!

User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Når ulven kommer!

Post by Ane »

jeg bekymrer mig ikke om ulve..

inden der kommer en bestand der er så stor at de bevæger sig ind i de københavnske forstæder så tror jeg jeg er long gone :doed:

Skulle det gå hurtigere end forventet tror jeg bare at jeg ligesom Aribeth vil råbe 'ulven kommer' et par gange om dagen. Det virker jo - kan vi læse ud af historien. :hhansen: :hhansen:

Armani: Du bliver simpelthen nød til at fortælle mig hvordan man undgår at vide at der er en bro mellem Sverige og Sjælland.. :hhansen:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Når ulven kommer!

Post by 99E »

[quote:3a5c4f394d]Armani: Du bliver simpelthen nød til at fortælle mig hvordan man undgår at vide at der er en bro mellem Sverige og Sjælland..[/quote:3a5c4f394d]
Det venter jeg også spændt på at høre!
Jeg tænkte, at det måske bare er fordi jeg er bornholmer, jeg kender broen?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Når ulven kommer!

Post by Stimata Doamna »

[quote:3ebf307837]Det venter jeg også spændt på at høre! [/quote:3ebf307837]

Osse mig!

[quote:3ebf307837]Jeg tænkte, at det måske bare er fordi jeg er bornholmer, jeg kender broen? [/quote:3ebf307837]

Jeg tænkte, at det måske bare er fordi min arbejdsplads har været med til at finansiere broen, at jeg kender den? Og så har jeg da også været på Bornholm for (relativt) nylig og og kom netop derover via broen, men tog en anden vej hjem - af praktiske årsager vel at mærke. Broen står da vist endnu, så stærkt kørte vi heller ikke :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
aribeth

Når ulven kommer!

Post by aribeth »

Altså jeg ved også at broen findes og jeg bor endda midt inde i jylland og er aldrig i Sverige...

Katrine
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Når ulven kommer!

Post by KatieKat »

[quote:684d089ce1]den der bro der skulle gå fra sverig til sjælland er den egentlig bygget, for så er der jo nok nogle der syntes det kunne være spændene at gå over den til Sjælland,[/quote:684d089ce1]

Jo, den der bro er såmænd bygget.
Armani, har du nogensinde været i København og har set hvor langt der rent faktisk er til Sverige? Det er ikke nogen lille bro. Det er en ret stor motorvejsbro med et betalingsanlæg et sted undervejs. Så selv hvis nogen ulve skulle blive nysgerrige så tror jeg ikke de slipper over....
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Når ulven kommer!

Post by Stimata Doamna »

[quote:fe1da2b4b2]Det er en ret stor motorvejsbro med et betalingsanlæg et sted undervejs. Så selv hvis nogen ulve skulle blive nysgerrige så tror jeg ikke de slipper over.... [/quote:fe1da2b4b2]

Ork jo, ulve er nogle luskebukse, så de skal nok slippe over uden at betale :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Når ulven kommer!

Post by 99E »

[quote:9c12f2e425]Ork jo, ulve er nogle luskebukse, så de skal nok slippe over uden at betale[/quote:9c12f2e425]
Sidder på arbejde og prøver at holde masken!!!

Jeg har ellers forsøgt at bilde Katrine ind, der er ulvespor - med skilte og ulve malet på asfalten?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Når ulven kommer!

Post by KatieKat »

Nu er ulve ret sjældent i besiddelse af hverken betalingskort eller kontanter og man skal vistnok have et personnummer for at få brobizz, så hvis ulvene skal over så må de snige sig over uden at betale. Det må man ikke og så kan vi vel sætte politiet på sagen.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
aribeth

Når ulven kommer!

Post by aribeth »

Jeg ved det!!! De tager færgen.... som blinde passagerer!!


Katrine
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Når ulven kommer!

Post by KatieKat »

*ser for sig en ulv i trenchcoat og med hat og solbriller der sniger sig ned i en af redningsbådene*
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply