Equi-hvaffor-noget

Lone

Equi-hvaffor-noget

Post by Lone »

jeg har fået anbefalet et fuldfoder, som hedder Equi-et-eller-andet - og derudover koster ca 260 kr. pr sæk med ca 20 kg.

jeg har googlet og googlet, og får osse en del hits, men det er ikke det rigtige for prisen passer ikke.

Det skulle være supergodt - men jeg kan ikke huske hvad det rigtigt hedder. Siger det nogen noget?

Nu er jeg nemlig igen blevet træt af at blande de 5-6 forskellige foderemner, veje, måle og gøre ved......
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Equi-hvaffor-noget

Post by HeidiO »

Er det mon det her equi deluxe, jeg har set pris 242 for 20 kg http://www.eggersmann.info/dk/produkte/futter/productdetail.php?WPID=56&CID=3

Jeg kender det ikke, men i forhold til prisen så skal det da være helt uovertruffent.
Heidi
User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

Equi-hvaffor-noget

Post by Stutteri Highmoor »

Inden du investerer i Eggersmann, så prøv at få det lagt ind i en foderplan. Jeg har en veninde som engang vandt for 1000 kr foder fra Eggersmann, og hendes foder plan gik ikke op.
Foderet er lavet efter tyske jord forhold og disse er anderledes end de danske.
Brogaardens foder er tilpasset de danske forhold og Havens har også nogle produkter som er blevet justeret så de passer til DK.
Det er jo så ærgeligt, at købe dyrt foder, hvis hyppen alligevel ikke får dækket sine behov.

hilsen Belinda
Lone

Equi-hvaffor-noget

Post by Lone »

jamen jeg kender en avler med virkelig velpassede heste, som fodrer med det - derfor.
Så det tør jeg godt forsøge.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Equi-hvaffor-noget

Post by Godzilla »

Jeg er begyndt på Jeanies foder.

Hendes heste er altid flotte og velfordrede, og det er noget billigere end det der nævnes her.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Equi-hvaffor-noget

Post by Lone »

jeg har bare en aversion mod for mange eksperimenter.
Det vi fodrer med nu virker godt - det er bare røvbesværligt - og når jeg ved selvsyn kan se, at hendes heste trives, så tror jeg at det er værd at prøve.
Hvad hedder Jeanies foder nu?
User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

Equi-hvaffor-noget

Post by Stutteri Highmoor »

Ikke fordi jeg skal lyde bedre vidende.
Men min svogers heste/ponier ser også fine ud. De lever af havre og wrap, de får aldrig vitaminer og mineraler.
Så jeg tror altså ikke, at vi altid kan vurderer om deres behov er dækket, blot ved at kigge på dem.

LoneR:
jeg har foderprogrammet sundhest. Hvis du sender mig dit foder og mængde du foder med. hestens alder, type og hvor meget den arbejder pr dag, så skal jeg lægge det ind og sende dig resultatet.

hilsen Belinda
Lone

Equi-hvaffor-noget

Post by Lone »

Tak for venligheden - det var virkelig smukt af dig!

Men faktisk har jeg en nøje udregnet foderplan.
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Equi-hvaffor-noget

Post by Jillow »

Jeg bruger det også kaldet Linamix (Equifirst) da min hoppe skal i foles her til foråret så hun får det pt.

[url=www.thomasminde.dk]Web Page Name[/url] derinde koster Equifirst ikke ret meget.

[url=http://209.85.135.104/search?q=cache:z82ZTBIfPeYJ:webservice.oxygenekatalog.dk/getdoc.aspx%3FDocID%3D29651+linamix&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk&client=firefox-a]Web Page Name[/url]

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Equi-hvaffor-noget

Post by annetteB »

[quote:40cf43e3db]Hvis du sender mig dit foder og mængde du foder med. hestens alder, type og hvor meget den arbejder pr dag, så skal jeg lægge det ind og sende dig resultatet. [/quote:40cf43e3db]

Kan jeg tigge mig til noget tilsvarende?
:respekt:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply