Føl årgang 2008.

Post Reply
kidamderevell
Posts: 3
Joined: Sun 1. Jul 2007 14:38

Føl årgang 2008.

Post by kidamderevell »

Ja hvem venter føl til næste år. :-D Eller retter sagt, jeres hopper. :hhansen:
Min fjordhest Kikki venter et føl efter Mosegårdens Kejser. Hun er termin. ca. 26. april. :-D
Min nye fuldblodshoppe Evidence venter føl efter en fuldblodshingst der hedder Arado og har termin allerede 25. feb. :elsk: :sanne:

Hvad med jer?
:ninie:
Knus en hesteglad kvinde
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Føl årgang 2008.

Post by HeidiO »

Her venter vi ingen føl - men jeg synes at det lyder rigtig godt med det føl efter kejser, ham er jeg meget "skudt" i. :elsk:
Heidi
aribeth

Føl årgang 2008.

Post by aribeth »

Min hoppe skal også have føl til næste år.

Strawberry Maiden der er 4 år er ifolet med Hingsten Optimum conclusion. HUn har termin den 22. april tror jeg nok det er.

Katrine
User avatar
Mansemor
Posts: 887
Joined: Sat 17. Feb 2007 16:21

Føl årgang 2008.

Post by Mansemor »

Min hoppe skal ikke have føl - Manse er desværre vallak, og jeg kan nok ikke håbe på, at han har et par skud tilbage efter så mange år. :viben:

Det vil sige - hvis hun skal have føl, så bliver jeg lidt knotten, for sælger satte en hingsteplag ind på folden, dagen før jeg hentede hende. Ganske vist efter sigende kun et år, men de sagde så meget..

Den var godt nok grim.. :ehj:
[b]Hvis hesten ikke f
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Føl årgang 2008.

Post by CXEC »

Min underskønne hoppe skal desværre ikke have føl endnu. men jeg håber at nå der til snarest.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Føl årgang 2008.

Post by Lone Beck »

Min blandingshoppe, Fie efter pintohingsten Jonker, er i fol med oldenborghingsten Ultimo af Hvarre.

Jeg ved ikke hvordan man regner den præcise termin ud, men hun er bedækket midt i juni, så jeg forventer føl engang midt i maj :-D

[img:52f9649ccb]http://i14.photobucket.com/albums/a310/LoneBeck/180306Fiegalop.jpg[/img:52f9649ccb]
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
aribeth

Føl årgang 2008.

Post by aribeth »

Hun er altså bare flot Lone!!


Katrine
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Føl årgang 2008.

Post by Lone Beck »

Tak tak :roed:

Lige præcis på dét billede er jeg selv mere betaget af Skippers hals - og hans galop - se lige en overtrædning!! (den røde bagved Fie er Skipper) :-D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Føl årgang 2008.

Post by CXEC »

Dejligt billede!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

Føl årgang 2008.

Post by Stutteri Highmoor »

Vi venter 3 føllebøller.
En ren trakehner efter Gribaldi på vores Hohenstein hoppe.
To DV modeller, efter henholdsvis Blue Hors Zack på vores Midt West Ibi-Light hoppe og en Blue Hors Don Romantic på vores Stravinsky hoppe.

Trakehneren skal allerede fole i februar/marts måned. De to øvrige skal først fole i juni/juli.

hilsen Belinda
Post Reply