Enten er Baby i fol, eller også er hun fed!

User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Enten er Baby i fol, eller også er hun fed!

Post by Godzilla »

Ok, Gunni, så fes den ind :hhansen:

Jeg har ikke planer om at avle på hende, så hendes snerpethed er i orden med mig. Den bette hingsteplag hun gik med her, behandlede hun som et føl, og han teede sig som et, så de elskede hinanden. Hun hang så meget ved ham, at han blev træt af hende og jagede hende væk ind imellem, når hun blev FOR moderlig.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Mansemor
Posts: 887
Joined: Sat 17. Feb 2007 16:21

Enten er Baby i fol, eller også er hun fed!

Post by Mansemor »

OK, jeg må bøje mig. Når damen er umulig at komme i nærheden af, kan det vist ikke rigtigt være sket, uden at nogen har opdaget det. :linski:

Og så behøver vi da heller ikke at bekymre os for, at min store, tunge hyp hopper op på den lille, spinkle Baby, når hun kommer i brunst. Han skal nok nære sig. :avav:

Der er lagt op til slankekur for den lille dame, kan jeg godt høre på det hele. :minna:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Enten er Baby i fol, eller også er hun fed!

Post by Godzilla »

Jeg gav lidt lucerne og et drys salvimin grøn i foderet som jeg skruede lidt ned for. Hold da op hvor blev hun sur! :tarra: Da hun stak mulen i krybben, begyndte hun at piske med halen, og hun gravede hidsigt i bunden med forbenet. :ond: Det gad hun godt nok ikke at finde sig i. :nejtak:

Bagefter da jeg striglede hende var hun eddikesur! :loneb:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
mandarie
Posts: 26
Joined: Mon 17. Apr 2006 22:38

Enten er Baby i fol, eller også er hun fed!

Post by mandarie »

Hihi, da jeg sidste år skiftede hyppens leisure mix ud med roepiller og RC, var reaktionen heller ikke til at tage fejl af.
Humøret gik direkte fra :aribeth: til :brok:
Mon leisure mixen smager lige så godt som det dufter??

Og hvor er hun altså bare smuk din Baby :elsk: Fik i startet op med den klassiske dressur?
User avatar
Mansemor
Posts: 887
Joined: Sat 17. Feb 2007 16:21

Enten er Baby i fol, eller også er hun fed!

Post by Mansemor »

Hi hi hi... Stakkels lille Baby... :britta:

Hvad med Spirit Max, som de fik i Nymølle? Det spiste hun vist med velbehag, såvidt jeg husker. Og det skal man tilsætte vitaminer, så det ville man sagtens kunne regulere.

Hvor mange kalorier der er i, aner jeg faktisk ikke, for Manse fik kun 2 dl om dagen som en lille mundsmag. Men det må man kunne finde ud af. Jeg tror, det er forholdsvis billigt, og hestene virkede glade nok for det. Man køber det hos Gunnar Larsen, hvor de også sælger det der hø, vi så hos dyrlægen. :aribeth:
Post Reply