Irish mash

Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Irish mash

Post by Jillow »

[quote:a1dc2bf13d]Indrømmer jo at jeg ikke kommer så meget i kirke som andre måske gør[/quote:a1dc2bf13d] gør jeg nu heller ikke
[quote:a1dc2bf13d]og det er langt tid siden jeg sidst har drukket af alter vinen[/quote:a1dc2bf13d] smager nu ganske udemærket

[quote:a1dc2bf13d]Jillow hvis du en dag har lyst til at fortælle om dødsynder
syntes jeg du skulle starte en ny tråd, [/quote:a1dc2bf13d] behøver jeg nu ikke, var kun ment positivt da du selv brugte ordet, deraf jeg skrev det jeg gjorde, der skrives meget til mig fra dig vedr. kirkelige ting og det er jeg skisme lidt træt af efterhånden. :ehj:

[b:a1dc2bf13d]9 i dansk er da meget flot[/b:a1dc2bf13d] ja det vil jeg også mene det er.


[b:a1dc2bf13d]
KatieKat [/b:a1dc2bf13d] den husker jeg lige, du kan have så ganske ret :tommelop:

[quote:a1dc2bf13d]
Men en gang til for Prins Knud (som folket engang sagde )
er du virkelig ligeglad med hvilken % indhold af hvad det indeholder,
der er i det Mash fodre du giver din hest?,[/quote:a1dc2bf13d]

Nu er det jo sådan er man i tvivl om noget så kan man kontakte en foder konsulent og udbede sig en forklaring på de ting man er i tvivl om eller som jeg har gjort fået en personlig snak ditto udregnet foder plan med div. % indhold til det jeg skal bruge til min hest. :tommelop:

[quote:a1dc2bf13d]for som tidligere skrevet ,var det mit indtryk at du gik meget op i din hest pasning [/quote:a1dc2bf13d] Ja det gør jeg og nogen vil kalde det "pyller" og andre vil kalde det omsorg og god pleje.. :tommelop: :tommelop: :tommelop: :tommelop: Min hest har 7-9-13 IKKE været syg i den tid jeg har haft hende.. Ud over hun har haft et kolik tilfæde, pga hun var kommet ud af sin boks og havde forædt sig i foder og wrap men det er over 1½ år siden nu.

Min hest er passet med smed/dyrlæge/massør/boks og godt foder så kan det jo næsten ikke være bedere :elsk: og er det Pyller røvs effekt så vil jeg gerne hedde pyller.. :tommelop:

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
Blønner
Posts: 200
Joined: Sun 3. Dec 2006 23:22

Irish mash

Post by Blønner »

Blønner skrev ,,,
Jillow hvis du en dag har lyst til at fortælle om dødsynder
syntes jeg du skulle starte en ny tråd,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,




Jillow skrev ,
,behøver jeg nu ikke, var kun ment positivt da du selv brugte ordet, deraf jeg skrev det jeg gjorde, der skrives meget til mig fra dig vedr. kirkelige ting og det er jeg skisme lidt træt af efterhånden.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Blønner skrev.

:bahh: Jeg gå selv bestemt ind for det positive :elsk:

Vidste virkelig ikke at du havde det dårligt ang det kirkelige :ehj:
så vil da ikke gøre dig ked og træt ,
Så ikke mere herfra mig i nuet ang Kirkelige ting,

og nu har den Mash trukket nok ,
:lol:
Venligst Bl
Jillow
Posts: 1526
Joined: Tue 11. Jul 2006 18:53

Irish mash

Post by Jillow »

[quote:210a5d1b6d]Vidste virkelig ikke at du havde det dårligt ang det kirkelige
så vil da ikke gøre dig ked og træt[/quote:210a5d1b6d] Har jeg heller ikke, men er træt af dine evendelige kommentare omkring det jeg bor i en præstegård som konstant ligger i dine ord/undertoner når du henvender dig til mig, og det er jeg er jeg blevet træt af!!.. :hhansen: :hhansen:

Jillow
*******************
"Enhver har ret til menings- og ytringsfrihed;
denne ret omfatter frihed til at hævde sin opfattelse
uden indblanding og til at søge, modtage og meddele
oplysning og tanker..."
Menneskeretighedernes artikel 19
********************
User avatar
Blønner
Posts: 200
Joined: Sun 3. Dec 2006 23:22

Irish mash

Post by Blønner »

Nat Nat :-D
Venligst Bl
Post Reply