Vaccination - om igen?

Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Vaccination - om igen?

Post by Lone Beck »

Min nye plag, Morgana, er udstyret med hestepas, hvoraf vaccinationerne skal fremgå.

Men tidligere ejer har af uvisse årsager i stedet fået vaccinationerne indført i én af de dér små foldere, dyrlægerne udleverer.

Er det et problem? (om ikke andet så nu, hvor jeg har fået lavet hendes navn om, så navnet på vaccinationskortet er blevet forkert)?

Skal jeg starte helt forfra med vaccinationerne ?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lea
Posts: 782
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Vaccination - om igen?

Post by Lea »

Nej, hvorfor skulle det være et problem? Kan du ikke få dyrlægen til at skrive vaccinationerne over i passet - alternativt lave et nyt vaccinationskort med hestens nye navn?
Jeg kan kun se problemet, hvis det er fordi du ikke har vaccinationskortet - men det har du eller hvad?

Da jeg havde Frej, havde jeg både pas og vaccinationskort på ham. Det gik fint ;-)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Vaccination - om igen?

Post by Lone Beck »

Jeg har skam vaccinationskortet, jeg synes bare stemplerne bør være i passet, som er indrettet dertil.

Og så er jeg nervøs for om vaccinationskortet vil blive godtaget, når hesten har skiftet navn.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
aribeth

Vaccination - om igen?

Post by aribeth »

øhhh... helt ærligt!!

Kan du ikke bare strege hestens gamle navn over på vaccinationsbogen og så skrive det nye, og så er den skid slået.. det er vel stadig registreret et eller andet sted at hesten har heddet noget andet engang?!?

Hilsen
Katrine
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Vaccination - om igen?

Post by Lone Beck »

[quote:ba266adaad]Kan du ikke bare strege hestens gamle navn over på vaccinationsbogen og så skrive det nye, og så er den skid slået.. det er vel stadig registreret et eller andet sted at hesten har heddet noget andet engang?!? [/quote:ba266adaad]

Kan jeg det? Det ved jeg ikke...det er derfor jeg spørger ;-)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Vaccination - om igen?

Post by 99E »

Ja, det kan du - strege over.
Mig bekendt STÅR det nemlig stadig registreret at hesten har skiftet navn.
Og så beder du ganske enkelt dyrlægen kopiere vaccinations-datoerne over i passet.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
aribeth

Vaccination - om igen?

Post by aribeth »

jamen er navnet ikke bare skrevet med kuglepen eller lignende?? kunne man så ikke bare forestille sig at man havde skrevet forkert først og så stregede dt ud og skrev det rigtige navn på i stedet for??
hvis du forstår mig...

Hilsen
Katrine
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Vaccination - om igen?

Post by Lone Beck »

Jamen, hvis jeg kan få dyrlægen til at kopiere datoerne over i hestepasset, er det da dét jeg gør :ide:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply