Diarre...latent

Post Reply
Jeanie

Diarre...latent

Post by Jeanie »

Nu er tiden kommet for, at prale lidt !!....Det er sgu så dejligt at få lov engang imellem !! :bahh:

Se det drejer sig om, at der for 8 år siden ringede nogen til mig, ang. en hest der havde haft diarre´igennem meget lang tid. Jeg forsøgte at få dem til at tage en dyrlæge ud, og som foreslået så gjort.
Denne kunne ikke finde noget bemærkelsesværdigt, og hesten har gennemgået diverse undersøgelser gennem de sidste mange år, men har fortsat sin diarre´.
For 2 år siden, talte jeg igen med dem om hesten, og da intet havde ændret sig, sagde jeg, at det garanteret var mavesår !!

- Her for ½ år siden, blev det så konstateret, af dyrlæge, at det var mavesår... :ehj: ...Ok havde så ret !!

Hesten bliver flyttet rundt i stalden, for at ændre dens miljø og der gøres flere finurliheder for at den skal få det godt i maven, den får også pronutrin,men dette virker ikke og pærene er nu så "tynde", at de render ud under boksdøren !!

Jeg begynder så at importerer foder, og der iblandt et foder der er udviklet, af 2 tyske dyrlæger, til heste med mave tarm problemer, og som man kan bruge i rekovalens perioden efter evt. tarmslyngs operation.
dette foder anbefaler jeg dem at bruge, uden at kende virkningen heraf, og de går igang.

I foregårs, efter at have leveret dem 4 sække a´20 kg, sender de mig en sms.....og hvad står der i den jo !!!!
:-D
[b:04708268c9]Der står : Vores hest, har lavet sin første hele heste pærer i 8 år, og den er ligesom alle de raske hestes i stalden !!![/b:04708268c9]

Det vil jeg da lige prale lidt af...det VIRKER.... :sejr:

- Jeg er mega glad !!!!!!
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Diarre...latent

Post by gukuvi »

Hvor er det dejligt for hesten, ejerne og dig, der nu ved du kan stå inde for hvad firmaet lover.

God vind med det fremover.

Gunni.
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Diarre...latent

Post by Godzilla »

:klap: :ok: :sejr: Sådan!.


Laver du snart nogle oversættelser?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Jeanie

Diarre...latent

Post by Jeanie »

[quote:ccb488d881]Laver du snart nogle oversættelser[/quote:ccb488d881]
Ja for fan... Gunilla...nu skal jeg bare lige have armene ned igen.... :-D
Post Reply