Kan du cykle med din hest?

Post Reply
Lone

Kan du cykle med din hest?

Post by Lone »

Og gør du det?

Vi har altid cyklet med ponyerne - det vil sige: ungerne har, jeg har aldrig - jeg er bange for at hesten hopper ind i cyklen.
Junker - jyden - har engang kværnet en cykel - midt ude i skoven - !

Det har altid været en rigtig god måde at motionere hesten på, især hvis den skulle genoptrænes - eller ikke kunne rides af en eller anden grund, eller var for ung til ridning.

Mine heste har altid været for store - eller som Schannon sprunget for meget rundt, og jeg har helelr ikke tænkt at lære Artig det.
Tænk at få sådan en kæmpehest på bagagebæreren!

Men Athene skal lære at være cyklehest - det regner jeg med at Stephanie klarer - så kan hun komme med meget mere og tidligere, end hvis hun skulle vente på at hun kunne rides i lang tid.

Cykler I med jeres heste?
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Nej. Har du set den bakke man skal forcere for at komme herfra? Jeg skal dælme ikke cykle op af den. Hest eller ej.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lone

Post by Lone »

hesten kan da trække dig op - det er jo det fede ved det!!!
Bare hold i manen - eller giv den en gjord på - så kan du sgu cykle meget langt - uden at træde ret meget.
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Post by gukuvi »

Ha, ha, den var god.

Jeg har jo hørt om det her med at når man een gang har kunnet cykle glemmer man det aldrig igen.

Så jeg anskaffede mig en fin hvid brugt Kolibricykel og begav mig af sted.
Jeg holdt da balancen og blev inde på cykelstien, men pludselig fik jeg et chok, en klokke ringede og jeg blev overhalet vildt og blodigt indenom af en ung mand der kørte meget stærkt.

Nu er det igen mange år siden at jeg har cyklet, men hvis jeg ellers kunne holde balancen med sikkerhed turde jeg godt tage vores Ballet med på en tur.

Gunni.
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Næh, og jeg ejer heller ikke en cykel :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Baloozhi
Posts: 70
Joined: Sun 20. Nov 2005 23:16

Post by Baloozhi »

Jeg cykler ikke med drengen, for dels tror jeg ikke jeg turde, og dels står han 18 km væk, så tanken om at cykle først de 18 km, cykle en tur med ham, og så cykle 18 hjem :ehh:
Nej det bliver bare alt for langt :roed:
Venlig hilsen
Baloozhi
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Nej, jeg har aldrig cyklet med en hest eller et æsel. Det tør jeg ikke. Jeg ville være bange for skader på dyr og mig.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply