magre heste

User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Post by gukuvi »

------------
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Post by gukuvi »

-----------
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Se så: Uden ifoling og til 5000 er hun jo et noget mindre dårligt køb!
Jeg vil OSSE ud og se hende, nå!
(Torben hestetransportør 60941106 leverer for 3 kr/kørt kilometer - det er da nemmere end at skulle leje trailer og hvad ved jeg!??!)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Manden min har kørekort til ALT med hjul på (undtagen motorcykel med sidevogn).

Vores egen bil MÅ ikke trække en hestetrailer (medmindre den en tom, altså??) - men hvis du har en bil, der må trække en hestetrailer MED hest, så har jeg en mand der må køre den.


Hvis han får en 150kroneseddel for ulejligheden,vil han endda osse gøre det!
:mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Ellers må du kapitulere og betale Torben de der 300-400 kroner for at levere hende til døren!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Post by aribeth »

Annette (Tukær) skal agere hestehenter for mig i weekenden, så det kan hun ikke ... i hvert fald ikke Lørdag, det ved jeg...


Hilsen
Katrine
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Post by Glory »

Årh...jeg er da glad for, at du alligevel besluttede, at købe den lille hest :dans:
Men jeg er nu også selv en klovn, til at bruge forstanden og ikke hjertet i sådan en situation....

Til gengæld er det så givende, at se hvordan en pæn, velplejet og livsglad hest, kan "vokse ud" af sådan et stakkels misrøgtet kræ, med lidt tålmodighed, omsorg og noget godt foder :tommelop:

Pøj pøj med hende.

Pia
Berit
Posts: 146
Joined: Sun 19. Feb 2006 14:54

Post by Berit »

connemare/ newforrest vil jeg tro, hun er meget køn, jeg er spændt på at se hende igen som jeg husker hende et par timer efter at hun havde folet var en lidt muskelfattig hoppe, allerede dengang var jeg hug på at købe hende når føllet var afvænnet, pøj pøj med hende.
hilsen berit
Mon de har tabt os bag en vogn fra USA
Post Reply