magre heste

User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

[quote:56850e8494]Tjoeh - men rideskolerne har ikke for vane at ifole deres gode skoleheste , de plejer jo gerne at beholde dem, så længe de tjener til føden..... [/quote:56850e8494]

Det KUNNE jo være en ups'er!
Ingen ved deres fornufts fulde 4½ ifoler vel en hoppe i december????

(nu bliver jeg nysgerrig. Kom Amocca fra Østerlund?)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Post by Lone »

Jaeh, det kunne det jo - men hvor ofte går ridekolehestene sammen med en hingst?
Det jeg vil frem til er, at hun nok er blevet kasseret som ridekolehest.

Hun kom fra Nordjylland - fra en af de store ridelejre, det er hvad jeg ved - spurgte ikke om navnet på stedet.
Lone

Post by Lone »

Nå ja,men det er der jo osse - Målet er vel at få hende og fodre hende op. :skoer:

For mit eget vedkommmende så er jeg bedre til at belære andre end mig selv - jeg har da haft flere skravl - men jeg synes da det er synd at andre skal have al den møje og besvær. :-o

Held og lykke med det! :-)
Hvis du vil vide, hvad vi andre har brugt i kampen mod de tabte heste-kilo på vores skravl, så sig endelig til! :tommelop:

Men prøv da at høre om du kan få hende billigere....sig fx at du jo skal bruge penge på vaccinationer, ormekure, dyrlæge, extra foder og denslags - det skal du jo osse......så du må have et nedslag.
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Post by gukuvi »

--------------
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
Lone

Post by Lone »

Du snuppede vel ikke lige et bilelde?

Det er på samme tid skræmmende og beroligende, at andre er lisså dumme som en selv.
En dag vil jeg røbe hvad jeg gav for MOcca - men der skal nok meget rødvin til...
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Post by gukuvi »

------------
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
Lone

Post by Lone »

Hvad så, June - flytter hun hjem til jer?
Og har du et billede af hende?
aribeth

Post by aribeth »

He he June... altså...

Jeg syntes jo det lyder godt at hun trods alt ikke var i fol, i mit hoved må det betyde at hun vil blive lidt nemmere at fede op igen.

Jeg håber hun viser sig at være en lille guldklump.

Og hvis du ikke får taget nogle billeder, så må jeg vidst ud og se hende
;-)

Hilsen
Katrine
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Post by KatieKat »

Årh June. Jeg har tænkt på den stakkels lille hest siden i går. Hvor er jeg glad for at høre at hun får et godt hjem ved dig.

Tillykke med hende. Og vi vil se billeder.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Lone

Post by Lone »

Ha, ha - jeg vidste det!!!!!!!
Din beslutning varede da nogle timer.....


Godt du fik prisen ned.....
Post Reply