Opstillingsproblem

Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Nej, jeg er et superfjols - så jeg varmer ikke op.
Om det er derfor jeg har stor gavn af rygproblemer nu ved jeg ikke - men min kiroraktor vil vise mig god opvarmning for mig (og genoptræning), når rggen er til at jeg kan ride og bevæge mig normalt (om 1001 år føles det som :flammer:)

Om nogen gør det i virkelighden - ja mon ikke?
Feks. folk, der tidligere har døjet med rygsmerter, og som er kloge nok til at vide, at en opvarmet ryg vil fungere blødt og optimalt?
Lone

Post by Lone »

Nårh - ok - min kiropraktor sagde osse idag at han ville give mig nogle øvelser jeg kan bruge.

Han siger osse, at jeg skal gå en tur, før jeg skal køre bil - hver gang :bgraed: .

Jeg må gerne ride - bare ikke idag - men ellers skal jeg bruge min ryg.
Jeg har en mini-skoliose(sagde ha n idag) og to forskudte ryghvirvler - og hold kæft det gjorde ondt idag.
Pauillacine
Posts: 266
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Post by Pauillacine »

Måske vi skal udveksle øvelser :mrgreen:

Jeg har bare en låsning i nogle facetled.
Og det gør ikke så ondt hos kiropaktoren - det er alle andre tidspunkter :bgraed:
Lone

Post by Lone »

[quote:ba119946a4]Jeg har bare en låsning i nogle facetled.[/quote:ba119946a4]

Nårh, så har du jo ikke noget at pive over :bskoer: :bskoer: .

Rygproblemer er sgu besværlige.

Heldigvis behøver jeg ikke gå og vente på, at det går over - for det gør det aldrig, men kan bare koncentrere mig om at holde mig selv ved lige.

Ride Ride Ride Ride Ride Ride Ride Ride RideRide Ride Ride Ride Ride Ride Ride Ride Ride Ride Ride RideRide Ride Ride Ride Ride Ride


Men jeg skal nok skrive mine øvelser på Fredag, når jeg vel får dem.

Men i nat kom jeg til at tænke på, at hvis jeg nu denne gang passer kiropraktoren med hyppige besøg, som han siger jeg skal og aldrig gør, så kunne det da være at jeg kunne opnå, [b:ba119946a4]ikke [/b:ba119946a4]at have ondt, hver gang jeg har knoklet lidt for meget - det var en helt ny tanke for mig, at man ikke [b:ba119946a4]behøver[/b:ba119946a4] at have ondt - og det slog mig, hvor dum jeg faktisk er, ikke at tage det mere alvorligt - eller rettere bare at acceptere, at det gør ondt og så blir det vel bedre igen.....
Tina

Opstillingsproblem

Post by Tina »

Burde din kiropraktor ikke kunne rette din skævhed? Det er vel det, der er hans job...

Jeg har været til en manuel terapeut, der rettede mit bækken, som sad skævt. Kan en kiropraktor ikke det?
Lone

Opstillingsproblem

Post by Lone »

Han kan ikke rette den varigt.
Jeg har to forskudte hvirvler - en mini-skoliose, som formentlig er medfødt -
Kiropraktoren kan kun rette midlertidigt.
Post Reply