Fodring.

Post Reply
Jeanie

Post by Jeanie »

[quote:546408f217]Kunne jo ikke vide når jeanie selv står og næsten råber det ud til højre og venstre at det var en hemmelighed. Nu skriver i også at hun har udbasuneret det på internettet også[/quote:546408f217]

Filbert !! Jeg ved ikke hvor du vil hen, med alt dette om min hest ,der var så uheldig at få spiserørsforstoppelse.

Spiserørsforstoppelse, er IKKE en sygdom, men et hændeligt uheld, som din hest også kan få, hvis den griber for hurtigt i foderet eller får noget galt i halsen, der stopper !!!

Dette tilfælde, kan vel ikke være afgørende for, hvor mange råd jeg har at give af...hvad er det lige du vil ???

Jeg fatter nada !!?? Jeg er på ingen måde i det "røde felt"..ej heller sidder jeg din undskyldning overhørig, men jeg syntes nu, at det er en lidt underlig indgangs vinkel, til et forum man kommer ind i som ny, at begynde at miskreditere folk !!...Der må DU have MIG undskyldt !!

[quote:546408f217]Hvis det er fordi jeg kommer på travbanen at jeg ikke er velkommen her kan i da bare sige det. [/quote:546408f217]

Jamen du er da ikke den eneste der kommer på Travbanen, det er vi da en del der gør, og jeg føler mig velkomme her, og velkommen det er du da også !! Hvis ikke du føler det sådan, så beklager jeg, men jeg giver altså svar på tiltale !!


Jeanie
Filbert

Post by Filbert »

Jeg vil ingen steder hen. Er ked af at du føler dig miskrediteteret. Vi kender ikke hinanden og jeg sidder bare og føler mig totalt kørt over af jer alle sammen. Føler virkelig i læser noget mellem linierne som jeg ikke ved hvad er.

Filbert nu med billede :P
Jeanie

Post by Jeanie »

Hvordan tror du lige jeg føler det ???...-

Jeg er faktisk ret ked af det her, og da min hest stod med fråden ud af munden, og ikke kunne trække vejret, ønskede jeg at jeg havde kunnet forudse hændelsen, så den var undgået !! men sådan hænger verden ikke sammen !!..Og jeg har fandeme lært noget af den situation...Og tak igen til Bente fordi hun ville komme til Ansager den dag.

Men jeg vil ikke lade dette uheld forhindre mig i, at øse af min viden og erfaring!..Jeg sælger foder i det daglige, og er nødt til at vide hvad det er jeg gør !

Og når du kommer med udtaleser om, at du har overhørt folks samtaler, som er private, så bliver man nu lidt stødt på manchetterne.
Jeanie

Post by Jeanie »

Bente :

[i:fbff048ebe]Ja det havde du nok ikke regnet med, da du og Ole prøvede at køre ham i sulkey, herovre i foråret [/i:fbff048ebe]

Nej det havde jeg godt nok ikke, men må tilstå, at resultatet er storslået.. =D> =D> ..Hvor så han bare godt ud...og så stolt !!..kanon godt løb han fik... :D =D>
Filbert

Post by Filbert »

Hvordan kan en samtale være privat når Bente skriver du også har skrevet om det på internettet? Lyver hun? Ja det var sikkert dumt af mig at være ærlig om den samtale men i talte altså meget højt. Det er godt nok længe siden nu men min kæreste og mor var med og de hørte det altså også. Ved du hvad skal vi ikke bare lade det ligge? Når du skriver om det på internettet så er det vel ingen forbrydelse at spørge til det selv om det ikke er på nettet jeg har hørt om det. Undrer mig lidt over hvorfor du virker så opfarende over for mig når jeg selv føler jeg stiller et ret uskyldigt spørgsmål.

Filbert nu med billede :P
Jeanie

Post by Jeanie »

[quote:2257299e52]Undrer mig lidt over hvorfor du virker så opfarende over for mig når jeg selv føler jeg stiller et ret uskyldigt spørgsmål. [/quote:2257299e52]

Opfarende ! Jeg er ikke opfarende,og det har jeg skrevet før nu, men ja lidt stram i betrækket det blev jeg da, og grunden til dette har du også fået !!

Dit spørgsmål gik bare ikke i første omgang på "hvordan hesten har det"..Nej det gik mere på om jeg nu også kunne være troværdig i min viden om foder, når jeg har en hest der har været så uheldig at få spiserørsforstoppelse !!

Groft sagt, det svare til, at du siger at man ikke må komme med gode råd og vejledning, hvis man ikke har 100% raske heste...!!.. :roll: Dyrlægens heste kan også blive syge og få spiserørsforstoppelse..det er ikke kun os alm. hesteejere og vores heste der udsættes for den slags.

Men nu gider jeg ikke tærske langhalm på det længere ! Det er ikke og har ikke på noget tidspunkt været en hemmelighed, at min hest havde denne "tilstand"- som man kan kalde spiserørforstoppelse...men igen det ER ikke nogen sygdom !!

Men hvorfra kender du Bente .. om jeg må være så fri at spørge ??

venligst Jeanie- som stadig befinder sig UDENFOR det røde felt !!.. :wink:
User avatar
Bente
Posts: 35
Joined: Thu 24. Nov 2005 21:48

Post by Bente »

Filbert
Jeg tror du er fyldt med løgn.
Jeanie og jeg har mødtes 2 gange på banen det sidste ½ år, nemlig den dag hvor King var i prøveløb, hvor Lene Andersen også stod der i staldsvinget.
den anden gang stod min mand og mig og talte kort meget kort sammen, idet vi var på vej hjem.
Ingen af gangene blev der talt om det du bliver ved at skrive at du og din familie har hørt.
For det første taler jeg meget lavt, hvilket smitter af på dem jeg taler med!
For det andet er vi ikke tit i Billund, idet jeg normalt arbejder onsdag og torsdag aften så for det meste har været en af vores staldpiger der har været med for at hjælpetil og der er kun 1 af dem der kender jeanie!

Du skriver at du kender mig, hvor skulle det så lige være fra?????

Den person på dit billede har jeg godt nok aldrig set på Banen, og jeg er ret god til at genkende ansigter.
Hvordan skulle du egenlig vide at det var mig du har set tale med Jeanie???
Hvis du kender mig fra banen, er du en anden person end den du udgiver dig for at være her!!
Hilsen
Bente

Hilsen
Filbert

Post by Filbert »

Godt så nu hører alting op! Hvis Bente ikke kan kende mig fra banen så er jeg en løgner. Det må være dejligt med en ufejlbarlig fotografisk hukommelse. Jeg har andet og knap så paranoide mennesker at bruge mit liv på så jeg tror bare jeg går min vej igen. Min mening om jeres opførsel og den her side kan i gætte jer til!

Filbert
User avatar
gukuvi
Posts: 2852
Joined: Tue 22. Nov 2005 00:24

Post by gukuvi »

Filbert.

Denne tråd er under [b:1daf5d5730]røgt[/b:1daf5d5730] og pleje, ikke [b:1daf5d5730]rygter[/b:1daf5d5730] og pleje af sådanne. ](*,)

Gunni, som alle ved hvem er, ellers gå til profilen.
Jeg er ingen engel, men jeg har basket en del med vingerne.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

men du gør det ikke let at tro på hvad du skriver...

Du siger du tilfældigt genkendte Jeanies billede herinde, og derefter kædede det sammen med en person du havde overhørt tale på Billund - for hvor længe siden???
Og du siger du overhørte hende tale med Bente. Det vil sige at DU kender Bente. Hun har jo ikke billede på her, så hende kan du ikke have genkendt herfra.

Hvis der skal være et minimum af troværdighed i det du skriver, så må du jo fortælle Bente hvorfra du kender hende.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Post Reply