Små "snorkelyde " ??

Annette G
Posts: 7
Joined: Sun 18. Dec 2005 00:23

Post by Annette G »

Det er der altså mange heste der gør når de spiser. Jeg har ihverttilfælde oplevet mange! :roll:
Alle sammen var grovædere :shock: men de har da alle rendt væddeløb siden hen :wink:
Mange heste vokser fra det, så måske er det bare når de har lidt børnesygdomme, med lidt irriterede slimhinder.
Diva gjorde det meget og hun har da rendt 15 8)
Jeg tror ikke dyrlægen kan undersøge ordentligt for slap ganesejl på sådan en lille fyr. Hvis han får store problemer senere hen under træning, kan det jo rimelig nemt fikses. :P
Jeg syntes du skal vente og se om han ikke vokser fra det.
Han gør det nok heller ikke hvis du fodre ham på gulvet, da passagen til mavsen bliver større. Så han både kan få alt hans mad hurtig nok (inden du måske kom og tog det igen) og trække vejret samtidig. :mrgreen:
Vores Make gjorde det sidste vinter men i år har der intet været.
Venlig hilsen
Annette
Jeanie

Post by Jeanie »

Anette.
Jeg har de sidste dag, forsøgt ikke at forstyrrer ham når hen spiser, og så er han mere koncenteret, hvis jeg bliver et sted i stalden han ikke kan se mig !!!!...og vi har faktisk sænket krybben !!

Hø/ wrap får han altid på gulvet.

Måske du har ret mht. irreterede slimhinder...men nu bliver han lige tjekket igennem !!
Det er altid godt lige at få dem set efter.
Katja

Post by Katja »

Hej Jeanie

Jeg venter spændt på diagnosen

vh

Katja
Jeanie

Post by Jeanie »

Åhh ja Katja, og undskyld !! Nonae har mandler, men det er noget han vil vokse fra mente dyrlægen, og fortalte samtidigt, at dette ikke er usædvanligt for små ungheste ( føllebørn i vokse alder )...så han har praktisk talt to sæt "Nødder"... :wink: :D ...han er skam en rigtig lille hingst med et stort H... :D

Venligst Jeanie
Post Reply