At tørre hyben?

Lone

Post by Lone »

Hvormeget skal de have, hvis man er en hest i normal størrelse - i tørret form?
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Lone... det kommer jo an på hvad de vejer :-) men Pelle han får en stor skefuld hver dag..
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Men det kunne da være sally og mig skulle traske en tur i omegnen og plukke hyben, i stedet for at købe det i spande..
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hvis det bliver godt vejr i weekenden, kunne man jo tage ungerne med på hybenjagt. :idea: Skal man fjerne kernerne inden man giver hestene dem? 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Vi har givet dem hele, med kerner, når vi har haft dem friske ... Vi har bare ikke nogen buske i miles omkreds.....
Hilsen Heidi
Jeanie

Post by Jeanie »

Meget vil jeg ofre mig... :P ...men jeg vil ikke stå og pille ´´kløpulveret´´ ud !!....Nej de skal bare serveres hele ukogte og rå... :wink: Der er noget med, at noget af det gode sidder i kernen, men korriger mig hvis jeg tager fejl... :!: Men mine har fået dem hele, tørret eller ikke tørret :!:
Post Reply