Holde en broget hest ren

Post Reply
Lone

Holde en broget hest ren

Post by Lone »

Hvordan holde I jeres brogede, lyse, hvide heste rene? Hver morgen ligne Athene noget der er løgn - for uanset de rene spåner i boksen, vælger hun med stor forkærlighed at sove der hvor hun har gødet eller tisset. Det ser da grimt og pinligt ud, at hun går sådan rundt - og hun er jo konstant småsnavset. Jeg kan da ikke gå og vaske på hende hver dag - det kan da ikke være godt for pelsen og det går jo ikke sådan af med strigling. Ser med gru frem til når hun skal rides engang - skal jeg så ride på sådan en tis-plettet krikke? Hvordan løser I det problem?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Løsningen er fantastisk enkel: Man anskaffer sig ikke sådan en hest :D Må jeg anbefale en sortbrun: Den kan optage tonsvis af støv og mudder i sin pels og stadig skinne som var den nyvasket. 8) Men ellers render du vel og fjerner klatter alle vegne fra, så kræet ikke kan lægge sig i dem, og de pletter den får alligevel, må du enten affinde dig med eller vaske af. Hvis du er heldig, kan de vaskes af med rent vand. :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Somom jeg ikke muger grundigt ud hver dag - strør rene spåner - gir krikken en hovedpude - jeg havde da ikke tænkt på, at den ville kunne komme til at se sådan ud? Jeg skal vel for faen ikke rende ud om natten osse? Men de andre lægger sig heller ikke midt i al møget - men denne her er et lille svineøre - den skider over HELE boksen!!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Rende ud om natten? Jo, det skal du da, hvis du vil holde krikken ren. :D Er det slet ikke faldet dig ind, at der er en grund til at vi er mange, der ikke kunne drømme om at anskaffe os en skimmel eller en pinto? :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Pak den ind i vita vrap .....og giv den nathue på !! :P
Lone

Post by Lone »

Se, det var da endelig en ide man kunne bruge til noget´´´´
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Showshine Lone. Showshine afviser skidt i et vist omfang og så skal der tages klatter morgen og aften hver dag :lol: Men Jeanie´s ide er heller ikke så skidt Camilla
God d
Post Reply