Sådan farver du din sadel, step by step anvisning

User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Det lyder som om min tusse gamel Passier skal have en god omgang Narvsværte på et tidspunkt, måske efterårsferien hvis jeg da elelrs er hjemme?!? Tak for et godt indlæg. Céleste
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Jeanie

Post by Jeanie »

LONE BECK..... :shock: no ska' a jo æ sæj noe græmt...vel da.....meeeeen den sadel dej ær æ særle kjøn.....men bar' maj sætter godt i'en så ær't vel lie' møj mæ æ farv....meeeen dej farv der dej ær noe speciæææl, dej ær noe sjælden... Jeg tror klart jeg ville farve den.... :shock:
Lone

Post by Lone »

Ja - den er faktisk ret pinlig! Det er ikke sådan en du rider i hvor andre kan se det, vel Lone? Du med den kræsne farvesans - tsk,tsk!!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jamen, den ER gyselig, og faktisk VAR det med i mine overvejelser, da jeg bestilte rædslen, at jeg stort set aldrig møder nogen, når jeg rider :D Min økonomiske sans har i dette tilfælde overtrumfet min farvesans (men jeg skyndte mig skam til sadelmageren og spurgte ham, om jeg - eller han - kunne farve den. Hans svar var NEJ!). Jeg trøster mig med, at selv om resultatet af en farvning måske ikke bliver helt vellykket, bliver helhedsindtrykket vel ikke værre end det allerede er :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

LOL... der er mange sadelmagere der ikke gider det mas og nas med at farve sadel. Du skal nok få et godt resultat :lol: Tak Celeste...
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Post by Anja »

Det er synd du bor så langt væk, Lone, jeg ville godt have hjulpet dig. Af mystiske årsager og uvis af hvilke grunde, elsker jeg at farve sadler. Måske er det derfor jeg altid skal lege med narvsvært når jeg besøger min veninde, der er sadelmager :-) Hun udnytter mig groft, gør hun :-)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det er da ærgerligt, at DU bor så langt væk, Ose :D Meeen - postvæsenet er jo opfundet... 8) Faktisk elsker jeg også at lege med farve - alt malerarbejde her på ejendommen er MIT, og jeg deler ikke med nogen :twisted: Tålmodighed er imidlertid ikke min stærke side, så når jeg har sprunget over hvor gærdet er lavest et par gange og min stakkels sadel er blevet helt forfærdelig at se på, sender jeg den da bare til dig, så du kan udbedre skaderne :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply