Føl-dag på Firfod!

Post Reply
Lone

Føl-dag på Firfod!

Post by Lone »

Gæt hvis kamera, der løb tør for strøm.... Og de billeder vi nåede at tage var ret elendige! Men det var en flot dag - følfremvisningen på Firfod. 30 forskellige føl til salg, fremvist af Morten Plenborg sammen med deres mødre. Og sikke nogle føl! Der var Zardin-føl og Godot-føl - og jeg tilbragte de tp timer med på skift at sige: nej, altså et Zardin-føl, det er de lækreste - næh, nej altså et Godotføl, DET er sådan et man skal have. Zardin-føllene synes jeg er meget typefaste - utroligt ens. langbenede føl med et tydeligt fit-for-dressur - udseende. Små stjerner allesammen. Og Godot-føllene havde alle en fantastisk ganng og en fantastisk elasticitet. Rigtig, rigtig dejlige føl - Ponyføllene var heller ikke ringere - Jakob Klaphats hingsteføl: Jokum Knaldhætte var superlækkert. Og så gør det jo heller ikke noget at Pixie og Morten fremviser dem godt, at der er åben stald og alle hopper og føl viser sig at være nysgerrige, kælne, vil drikke ens kaffe, klø-syge osv. Der var ikke noget med at stå i et hjørne og se mugne ud der - de virker alle somom de har det godt og har været i hænder på den rigtige måde. Hingstene ligesådan - Godot var mere optaget af at få kløet sine gummer, end noget andet! Så det var en fin dag - og giver ihvertfald mig lyst til at købe min næste hest der - ih, der var det lækretste føl efter Godot - rødt hoppeføl, med den lækreste moar - som er efter Gribaldi! Desværre ingen bilede af den fra min side, men de findes jo alle på Firfods egen hjemmeside. Check Firfods egen side ud - og husk at klikke på ´´Nyt´´ - og se videoen med Firfod Knap!! den er kanon-sød!! [url=http://firfod.dk/]Stutteri Firfod[/url]
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

savle, savle :shock: og atter savle... :P Jeg tror ikke jeg kan tåle, at se deres hjemmeside :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Jeg tror helt bestemt ikke det vil være sundt at kigge på deres hjemmeside. Jeg vil haaaaaaaa´ Camilla
God d
Post Reply