Øv mega "overben" i panden

Post Reply
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Nu er hovedet et temlig svært sted at ´´behandle´´ men hvis du kunne få noget Animalentex til st sidde på hævelsen, kunne det måske være godt, det trækker ALT ud også selv om der ikke er hul.
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
Lone

Post by Lone »

Hvis det er en dannelse, ligesom et rigtigt overben, så kan man ikek gøre noget ved det. Et overben er en knoglenydannelse og selvom man kan oprere det væk, vil det oftest dannes igen. Ihvertfald når det drejer sig om rigtige overben. Men har du spurgt dyrlægen om man kunne mejsle det væk?
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Æv-bæv, ja. Det ER træls. Eneste trøst jeg kan se i hele affæren er, at det ikke påvirker hendes anvendlighed som ridehest. Absolut (som jeg solgte for 2 år siden) står nu igen på min fold - nu som førtidspensionist: delvist uanvendelig pga et overben i hasebøjningen, som gør ham halt resten af hans levedage. 9 år gammel og uden en sygedag i sit LIV...indtil han fik en foldskade hos sin søde nye ejer!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply