Den dør sgu nok af sult

Lone

Post by Lone »

Ja, ja - der afslørede du dig endeligt! Hvad med at forholde dig til mine meget seriøse spørgsmål. istedet for at rakke ned på mig, bare fordi jeg er rødhåret, har briller og ikke kan stave? Synes du selv, det er særlig fint? Men du har måske ikke forstand på andet, end at kritisere andre? Jeg vil jo ikke hænge dig ud - men det er vel ikke fremmed for dig, at du i hele Jylland omtales som den [b:176564ca95]Nørdhårede?![/b:176564ca95] :) Men nu du er så klog, kunne du så ikke prøve at svare på mit spørgsmål - eller KAN du bare kritiserer. Jeg klager til moderatoren!!!!! :evil:
Lone

Post by Lone »

Og hvordan passer du lige dine dyr?!!! Man kan jo sagtens sidde der og være klog, når man ikke vil fortælle noget om egne dyr.... Laver du måske foderplaner? vejer foder? HAR du overhovedet heste -
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Lone og Lone Enten så finder i ud af at snakke pænt til hinanden NU eller også får i begge en advarelse for at være snotdumme. :lol: :lol: :lol: :lol: Camilla - som er bange for at Lone´rne har fået en vævefejl i kysen.
Lone

Post by Lone »

Ok, Jeg lover at tale pænt til Lone ( det har jeg da hele tiden gjort?), hvis - hun sir undskyld - og hvis du skriver advarsel 10 gange!!! Eventuelt kan jeg nøjes med det sidste!!!! :P :P :P :P :P :P :P
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Lone, din stave-slave-pisker. Advarsel, advarsel, advarsel, advarsel, advarsel, advarsel, advarsel, advarsel, advarsel, advarsel. Og det helt uden copy/paste :lol: Camilla - nu med certifikat til at stave advarsel
God d
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

I ER altså ikke rigtig kloge nogen af jer!??! Sidder her i min alenehed ved computeren og griner som en chimpanse - og det er JERES skyld!? :lol: :lol: :lol: Har du overvejet, Lone, At få en clairvoyant til at TALE med den stakkels rundforvirrede plag inden den skades uopretteligt af sin uforstående ejer og dennes håbløse foderplan (altså ENHVER ved da, at foder skal afvejes på en atomvægt: Ikke den der slandrian med håndfulde, skvis'er og sjatter :roll: ) Jeg er SIKKER på, at en clairvoyant vil kunne fortælle dig forbavsende ting om plagen - den kan sikkert SELV fortælle dig, hvad den BØR fodres med: enhver ved jo, at hesten følger sine instinkter og disse har til enhver tid RET. :wink:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Post by Lone »

Ej, Atengsted - [b:1a74b7bacd]det[/b:1a74b7bacd] vil jeg gøre! Ud med glimmer og foderplaner - ind med en clairvoyant ( siges på fransk, ellers er der ikke noget ved det..) Oh, Claire - vil du voyeure min lille hest og lade den tale til dig? Spørge den om - ikke den elsker mig mest? - ikke den helst vil have Grow Not? - ikke den gerne vil have en lyserød grime? - ikke den har haft en græsselig føldom? Åh, Clair de la Lune - fortæl mig om min nuzze er glad! Faktisk kunne det være så interessant at prøve en klarsynet - jeg ved nemlig, at min lille hest har oplevet noget, som de fleste ikke har. Tænk hvis hun kunne se det? Tænk hvis hun ikke kunne se det? Der er billeder herinde - Værsågod at prøve (hvis du læser med)
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg har lige stillet mine energier ind på det fine og meget positive billede af din smukke plag, og jeg oplevede en smerte, som kom fra hendes energi. Der var en kold vibration i mit hjertechakra, som tyder på et stort tab. Jeg ser hende som føl hvor hun galloperer sammen med sin mor, hen over en smuk blomstereng, i dejligt solskin. Men ÅH NEJ, hoppemoren falder om!! Hun er ramt af en jægers skud! En isnende kulde løber gennem plagens krop, og hendes energier bliver blokerede. Lone, denne traumatiske oplevelse, er et stort problem for din lille plag. Du må få løsnet hendes energier op. Prøv evt. at give hende Bachs Blomstermedicin. Og du skal give hende masser af kærlighed. Denne bratte adskillelse, vil være et problem for hende altid. Det er bedst at du flytter ud i stalden og sover sammen med hende. Det vil give hende varme og tryghed. Du kan evt. også bede hendes skytsengle om hjælp. Og , søde Lone, du må ikke give hende tørret fisk, det vil øge denne negative energi i hendes krop. Giv hende kun varm havregrød, 5 gange om dagen. Helst med små stykker frugt blandet i. Og IKKE stribede mintstokke! Det giver kulde!! Der ud over skal hun have stimulerende urteteer, f.eks. af indefær og kardemomme. Og, så vil jeg lige pointere at jeg er RØDHÅRET :evil: Og har BRILLER :twisted: og jeg synes at det er for dårligt at der skal mudderkastes på den onde måde her inde. Mine æsler har da også gamle slidte grimer, i tilfældige farver, og det har de da ikke taget skade af. Faktisk tror jeg at de er farveblinde. Men jeg synes at det er lidt syndT at give hesten stjerner på hovene. Hvad nu hvis den bliver bange for dem. Måske tror den at det er et farligt dyr der sidder på dens hove. :(
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Post by Dorte Hansen »

nu må jeg altså reagere.... Er der da virkelig ikke nogen der ved at heste under 8 år og 4mdr. og 6 dage SKAL SKAL SKAL have piratos i foderet????? Det er da helt utroligt at i kan kalde jer heste-mennesker!!!! Og dig Lone, du burde da vide, at det næsten er for sent at påbegynde en tilridning nu..... Du får ALDRIG en god hest/pony ud af hende, du skulle have været igang for længe siden...... Men med den tåbelige foderplan, er det nok godt det samme, for hun er jo nok ødelagt allerede!!! Du ved vel ikke engang at du nok har givet hende psykiske traumer for livstid, ved at farve hende pink.... Du burde altså vide at det KUN er pink til meget mørke heste, og ALDRIG ponier..... I skulle dæl´me have frataget retten til at holde dyr, når i ikke ved nok om det! Dette er ikke skrevet for at nedgøre nogen, det er bare min mening og den står jeg ved!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Åh, Gud dog Daisy!? Jeg ANEDE ikke, at du varSelveste Claire Voyante i RL?? :shock: NEJ, hvor skal vi blive oplyste herinde på strigler.dk, så! Lad dit klarsyn oplyse os...jeg glæder mig allerede! :lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply