Den dør sgu nok af sult

User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Nemmelig LoneSchannon - NU har du fattet det ! Og så skal den lille smukke nok blive en rigtig fin ridehest/pony :D Hvor er det godt at man sådan kan hjælpes ad på disse vidunderlige fora :lol: Er du ikke glad for alle de gode råd??? :D
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Er det godt nok? Nu har jeg knoklet hele dagen for at glimre hende, men det regnede, så jeg var nødt til at købe noget pink-hårfarve - glimmeret gled af i regnen? Min hest er ikke en islænder - men den er broget, så kan den vel bære de 130 kg?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg håber sandelig, at du har fået analyseret det kemiske indhold i sprøjtet, inden du gav dig til at mishandle det arme dyr :shock: Jeg tvivler stærkt på at sådan noget snask harmonerer med din plæneklipperolieoghøvlspånersamttangfiskeogkattemadsfuldfoderblanding :roll: Typisk, at sådan et fjoget fruentimmer flipper fuldstændig ud, bare fordi hun får lidt medløb af åndsfæller på et internetforum for ignoranter :twisted: Vorherrebevars, siger jeg bare.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Jo, som du ville vide hvis du havde MIT regneark ( det ved du godt hvad er, ikke... :twisted: ), så harmonerer det helt fint. Og hvordan hænger denne negative udtalelse sammen med din private besked, hvor du spør hvordan jeg fik farvet pandelokken - og hvor man kan købe farven?! :P Ignoranter - det kan du sæl være!!!!! ignorant.dk - det må være din hjemmeside - :evil:
Berit
Posts: 146
Joined: Sun 19. Feb 2006 14:54

Post by Berit »

lone kender du ikke pony prakt !? der findes alt hvad en plag behøver også de stjerner den skal ha. [url=http://www.ponnyprakt.se/]pony prakt[/url] berit
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

HA - som om jeg kunne drømme om nogen sinde at sende dig en privat besked - PHUFØJ, siger jeg bare :evil: Og jeg ville sgu da ALDRIG farve en hest rødhåret - alle og enhver ved da, at rødhårede har knald i låget :twisted: Forresten er det sgu ulovligt at offentliggøre privat beskeder i et offentligt forum, at du ved det :idea:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Nu gik du godt nok over stregen, Lone - nu gik du for vidt :evil: . Tænk, at man skal finde sig i at blive kaldt alt muligt fra din side. Hader du osse de ordblinde og dem med briller - nu du hakker sådan på mig, fordi jeg er ørdhåret? Du skulle skamme dig, sikke et eksempel du er for dine børn :evil: Jeg fatter ikke at man skal finde sig i det - noge må da kunne tage affære :?: Er du ikke bare lidt misundelig? Jeg kan da bevise, at du har skrevet til mig - men det må man jo ikke, eller hvad? Berit!!! Hvorfor har INGEN før fortalt mig om denne side?!! Den er da helt vidunderlig. Nu kan min lille [color=red:590dc95127]ponzeplag[/color:590dc95127] blive rigtig smuk! Lissom denne her: [img:590dc95127]http://ponnyprakt.se/images/stencil_stars.jpg[/img:590dc95127]
Berit
Posts: 146
Joined: Sun 19. Feb 2006 14:54

Post by Berit »

husk stjerne til hovene også og sådan en kombi trense ....ih har du set det udvalg der er wauw, der er alt hvad man behøver for at gøre sine krik dyr tilfredse !! berit
Mon de har tabt os bag en vogn fra USA
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Stakkels Lone - ordblind OG ørdhåret. Det må godt nok være hårdt for dig :lol: :lol: :lol: bare synd det skal gå ud over uskyldige dyr :twisted:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply