Pony vil ikke spise hø!!

Post Reply
Lone

Pony vil ikke spise hø!!

Post by Lone »

Min mini pony - 1 m.3 år og hingst, vil ikke spise hø. Og det er faktisk et stort problem eftersom han skulle leve af wraphø og betfor. Jeg aner ikke hvorfor - det ligge bare tilbage i boksen hver morgen. Han har gået på græs hele sommeren og har ædt alle slags græsser - men nu er han kommet på stald - og skulle jo gerne have noget ordentligt at æde. Det har jeg aldrig oplevet før - hvad kan det skyldes? jeg har kun haft ham i siden græsningssæsonen startede - så det er først nu jeg har problemet.
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Lone Er det hø eller wrap han ikke vil spise - det er jo ikke helt det samme. Og har du prøvet med begge dele ? Hilsen Zanne
Lone

Post by Lone »

Det er både hø og Wrap! Og ja, jeg har prøvet med begge dele - Måske er han bare kræsen?
Lone

Post by Lone »

faktisk begyndte han at spise hø lige efter mit indlæg - så han havde nok bare ikke været vant til det. Men det beviser nytten af sådan et forum: ponyen lærer at spise hø, ting forsvinder i øjet på hesten, jeg får fokus på min lænd.... :D Jo flere indlæg man skriver - jo bedre effekt! :P :shock:
Post Reply