for/imod chipning af din mule

User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

for/imod chipning af din mule

Post by Godzilla »

[quote:436c540cd8]Jeg har heller ikke lyst til at diskuterer det med dig,det er du ikke klog nok til.
Og den mail som jeg har sent for at finde mit gamle password er sent til kontakt os,men det system fungerer vel heller ikke,eller er på samme niveu som super dullerne her. Nemlig på nul
[/quote:436c540cd8]

God, god, underholdning, denne tråd. :lolskilt:

Baby er iøvrigt chippet.

Og æslerne chipper jeg også. Ikke denne konsumting (gør jeg nu nok også), men registrering.

Jeg ville egentlig gerne chippes, hvis jeg kunne få min hjerne til at opføre sig lidt mere medgøreligt ad den vej. Tænk hvilke perspektiver der er i det! Så kunne jeg selv bestemme hvordan jeg ville have det, til hver en tid. Interessant tanke, selvfølgelig under forudsætning af, at det var mig der havde remoten. :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
CJ

for/imod chipning af din mule

Post by CJ »

jeg er ikke helt med i det her chipnings halløj, håber nogen vil gi mig en simpel og nem forklaring..

når tøserne skal herfra skal de i løve maver, sådan plejer jeg ihvertfald at gøre. MEN

SKAL jeg chippe mine heste??

kan de så ikek komme til en zoo??

jeg vil ta det kursus i håndtering af medicin da jeg selv har haft givet medicin før det blev lavet omn, skal mine heste så også chippes??

hvad med det med registrering af foder?

mit foder køber jeg (gemmer alle kvitteringer til min lille bog) igennem en foderstof og det samme med min biotin, skal det registreres og evt hvor?

er der andet jeg bør vide???

hilsen en der åbenbart sover i timen....
Post Reply