Ifolet hest og "seriøs" ridning.

User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ifolet hest og "seriøs" ridning.

Post by annetteB »

[quote:e07f1f7767]terrænridningen og ridning for løs tøjle er lig med sart ryg? [/quote:e07f1f7767]

Shit, det her skal Cooper i hvertfald ikke have lov at læse, så!
:-o
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ifolet hest og "seriøs" ridning.

Post by annetteB »

Problemet med Jackie er vel osse, at hun er så skide arbejdsvillig og derfor måske tilbyder mere end hun reelt kan holde til - jfr hvor længe hun egentlig døjede med den ledskade uden at "sige" noget?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Helle Sørensen
Posts: 286
Joined: Wed 31. Jan 2007 11:36

Ifolet hest og "seriøs" ridning.

Post by Helle Sørensen »

[quote:09d1e62323]Men hold da op et besværligt humør hun har fået på det sidste sure kælling hele tiden ..[/quote:09d1e62323]

Ja det er sku ikke nemt at være gravid, alle de homoner der raser rundt i kroppen. :viben:

[quote:09d1e62323]Så det er bla også derfor at det "bekymrer" mig lidt at hun allerede nu siger fra. Det ligner hende slet slet ikke.. [/quote:09d1e62323]

Hvis det bekymre dig at hun siger fra, hendes humør og det ikke lige er sådan hun plejer at at være, så ring da lige til Dr. dyr og få ham evt til at tjekke hende op.
Hilsen Helle S
User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

Ifolet hest og "seriøs" ridning.

Post by Stutteri Highmoor »

[quote:a51a59c0df]Og nu hvor hun har mave på så skal jeg da slet ikke begynde på det igen. [/quote:a51a59c0df]
Det forstår jeg ikke. Kan man kun få en slags undervisning der hvor du kommer??? God undervisning tilrettelægges da efter hestens og rytterens formåen, og kan for den sagsskyld foregå kun i skridt. Iøvrigt så kan man jo også få en halvtimes undervisning mange steder.
[quote:a51a59c0df]Så det bliver nok bare barselsridning fra nu af.. stik imod alle råd![/quote:a51a59c0df]
Hvis dette så er lig med:
[quote:a51a59c0df]Efter et år uden undervisning havde hun let underhals og ingen muskler på bagparten .. ! [/quote:a51a59c0df]
Så vil jeg vælge, at give hende fuldstændig barselsorlov. Det nytter jo ikke noget, at gøre problemerne værre end de allerede er.

hilsen Belinda
aribeth

Ifolet hest og "seriøs" ridning.

Post by aribeth »

Jeg synes du modsiger dig selv lidt June? Men pyt, det overordnede problem er vel at Jackie er blevet lidt tung i det og "vægrer" sig ved arbejdet... Er der ikke noget fysisk galt med hende, så ville jeg fra nu af skridte lange ture på hende, og på den måde at jeg hele tiden forlanger aktivitet af bagparten. Og det går jeg ud fra du ved hvordan du gør ?!

Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ifolet hest og "seriøs" ridning.

Post by annetteB »

[quote:3d5393e3a7]Nå men fakta er at jeg idag har konstateret at hun bare er skidetræt af ridehus! Vi har jo aldrig brugt sandkassen ret meget fordi hun ikke har været til at læsse og nu hvor hun ér så skal mor dovne hund her ride i sandkasse hele tiden. [/quote:3d5393e3a7]

:lol: :lol: :lol:
Det lyder nøjagtig som Cooper!
Efter tre omgange i ridehuset vender han hovedet imod mig og siger: "Her HAR vi allerede været - hvor skal vi nu hen?"
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Ifolet hest og "seriøs" ridning.

Post by aribeth »

Stråbær puster også mere og hurtigere end hun plejer... jeg rider hende jo godt nok ikke nu, men aktivitetsniveauet på folden er godt nok dalet noget så voldsomt. Jeg kan faktisk ikke komme på at jeg har set hende trave eller galoppere de sidste 3-4 uger!!

Katrine
Post Reply